Suport pentru clienți

Experții noștri va stau la dispozitie. Completați formularul alaturat și vom răspunde la mesajul Dvs. cât mai curând posibil.
Suport tehnic

Experții noștri vă stau la dispozitie. Completați formularul alaturat și vom răspunde la mesajul Dvs. cât mai curând posibil. Puteți, de asemenea, să ne trimiteți un e-mail la support@axtelheadsets.com. Echipa noastră de asistență tehnică este disponibilă de Luni până Vineri între orele 9:00 a.m. și 5:00 p.m.

Telefoanele Axtel sunt compatibile cu

FIȘIERE

INSTRUMENTUL DE PROVIZIONARE AXTEL

Pentru mai multe informații cu privire la acest instrument, nu ezitați să ne contactați support@axtelheadsets.com .

FIRMWARE
ȘABLOANE LINGVISTICE
MANUAL
  • DESCARCĂ  – Axtel Telefon IP AX300G Manual de utilizare V1.6.pdf
  • DESCARCĂ  – Axtel Telefon IP AX400G Manual de utilizare V1.4.pdf
  • DESCARCĂ  – Axtel Telefon IP AX500W Manual de utilizare V2.pdf
  • DOWNLOAD – RPS Proces de lucru Axtel
  • DESCARCĂ  – Axtel IP Telefon Provisioning V3
CATALOG DE MARKETING

FAQ

Cum pot verifica versiunea firmware-ului?

Pentru toate modelele, apăsați Menu, Status, Information, apoi veți vedea versiunea de firmware. Pe browserul Dvs. și pe site-ul telefonului Axtel, firmware-ul este afișat pe pagina principală.

De ce nu formează telefonul numărul introdus?

Verificați setările:
1. Alegeți site-ul de conectare și faceți clic pe Settings-> Preferences
2. Ajustați limita de timp apăsând tasta NO: setarea prestabilită este 0 ceea ce înseamnă că nu va forma niciodată numărul decât după ce l-ați introdus, apăsați butonul „send”. Puteți completa spațiul gol cu ​​timpul necesar.

Toate telefoanele Axtel pot fi montate pe un perete?

Toate telefoanele din seria Axtel pot fi montate pe un perete.

Se poate adauga un modul de extensie tuturor telefoanelor Axtel? Care este numarul maxim de module care se pot adauga?

Nu, modulele de extensie se pot adauga doar la modele AX-400G și AX-500WTelefoanele Axtel pot gestiona până la șase module de extensie simultan. Utilizarea modulelor de extensie este în prezent în faza de încercare.

Folosesc simultan POE și adaptorul de alimentare. Ce fel de sursă de alimentare va utiliza telefonul în mod prestabilit?

Când utilizați simultan POE și adaptorul de alimentare, telefonul va alege sursa de alimentare prin sursa suplimentară.

Toate telefoanele Axtel ofera și acceptă calitatea sunetului HD?

Da, toate telefoanele Axtel ofera calitatea sunetului HD.

Câte contacte poate afișa modulul de extensie Axtel?

Extensiile Axtel acceptă vizualizarea a 2 pagini cu 20 de contacte pe fiecare pagină, adăugând astfel până la 40 de contacte. Modulul de extensie este în prezent în faza de încercare.

Ce este un Proxy Outbound? Ar trebui să completez această opțiune la înregistrarea la telefonul meu?

Proxy Outbound asigură un serviciu special de rețea care permite conectarea telefonului la un alt server. Proxy Outbound este utilizat cel mai frecvent în prezența firewall-urilor / NAT-urilor pentru utilizarea tehnologiei de semnal și mișcare prin firewall.

Câte limbi suportă telefonul Axtel?

În prezent, telefoanele din seria AX acceptă 17 limbi. Engleză / Franceză / Germană / Spaniolă / Portugheză / Rusă / Italiană / Poloneză / Turcă / Sârbă / Chineză / Slovenă / Persană / Ebraică / Slovacă / Cehă / Olandeză Limba prestabilită a interfeței este Engleza. Lista poate fi completată.

Cum îmi pot recupera parola la telefon dacă o uit?

Dacă utilizați un dispozitiv oferit de un furnizor de servicii de internet, contactați-i pentru a recupera parola. De asemenea, puteți recupera parola prin calea de configurare a serverului dispozitivului.

Cum pot configura BLF pe telefonul meu?

1. Puteți configura BLF selectând următoarele opțiuni pe browserul dvs. de internet: Keyboard Function / BLF Settings/Set type to BLF.

2. Puteți configura, de asemenea, BLF pe LCD prin alegerea tastelor Menu-Function-Functional Keys-Memory Keys ca taste funcționale. Tasta de memorie 1 selectați ca BLF, introduceți valoarea și alegeți numărul de cont 1.

Poate fi modificată dimensiunea fontului din meniul LCD?

Da, dacă doriți să schimbați fontul de pe ecranul LCDa l un font sau dimensiune preferată, îl puteți schimba selectând Menu-Settings-Basic Settings-Font Size.

Cum pot adăuga pe cineva la lista mea de contacte / apelanți blocați?

Dacă aveți un apel de intrare, puteți alege acel număr din Istoricul dvs. și puteți selecta opțiunea Add to Contacts sau în lista Blocked Caller. Puteți selecta, de asemenea, Directory/DIR pentru a alege mai multe numere, apoi adăugați numărul în catalog.

Vreau să fiu sigur că alții nu-mi folosesc telefonul, cum pot realiza acest lucru?

In Settings, alegeti Blocarea Tastaturii, configurati o parola și reglați timpul pentru blocarea telefonului într-o perioadă de inactivitate.

La ce call centers pot sa loghez acest telefon?

În prezent, la toate call centers care acceptă standard SIP v1 (RFC2543), v2 (RFC3261) np: 3CX, Bicom, Broadsoft, FreePBX, Vodia, Yeastar

Check out Axtel Headsets
New products