Experții noștri vă stau la dispozitie. Completați formularul alaturat și vom răspunde la mesajul Dvs. cât mai curând posibil. Puteți, de asemenea, să ne trimiteți un e-mail la support@axtelheadsets.com. Echipa noastră de asistență tehnică este disponibilă de Luni până Vineri între orele 9:00 a.m. și 5:00 p.m.
Pentru mai multe informații cu privire la acest instrument, nu ezitați să ne contactați support@axtelheadsets.com .
Pentru toate modelele, apăsați Menu, Status, Information, apoi veți vedea versiunea de firmware. Pe browserul Dvs. și pe site-ul telefonului Axtel, firmware-ul este afișat pe pagina principală.
Verificați setările:
1. Alegeți site-ul de conectare și faceți clic pe Settings-> Preferences
2. Ajustați limita de timp apăsând tasta NO: setarea prestabilită este 0 ceea ce înseamnă că nu va forma niciodată numărul decât după ce l-ați introdus, apăsați butonul „send”. Puteți completa spațiul gol cu timpul necesar.
Toate telefoanele din seria Axtel pot fi montate pe un perete.
Nu, modulele de extensie se pot adauga doar la modele AX-400G și AX-500WTelefoanele Axtel pot gestiona până la șase module de extensie simultan. Utilizarea modulelor de extensie este în prezent în faza de încercare.
Când utilizați simultan POE și adaptorul de alimentare, telefonul va alege sursa de alimentare prin sursa suplimentară.
Se pot descarca de aici —
Axtel oferă o garanție de 12 luni.
Da, toate telefoanele Axtel ofera calitatea sunetului HD.
Extensiile Axtel acceptă vizualizarea a 2 pagini cu 20 de contacte pe fiecare pagină, adăugând astfel până la 40 de contacte. Modulul de extensie este în prezent în faza de încercare.
Proxy Outbound asigură un serviciu special de rețea care permite conectarea telefonului la un alt server. Proxy Outbound este utilizat cel mai frecvent în prezența firewall-urilor / NAT-urilor pentru utilizarea tehnologiei de semnal și mișcare prin firewall.
În prezent, telefoanele din seria AX acceptă 17 limbi. Engleză / Franceză / Germană / Spaniolă / Portugheză / Rusă / Italiană / Poloneză / Turcă / Sârbă / Chineză / Slovenă / Persană / Ebraică / Slovacă / Cehă / Olandeză Limba prestabilită a interfeței este Engleza. Lista poate fi completată.
Dacă utilizați un dispozitiv oferit de un furnizor de servicii de internet, contactați-i pentru a recupera parola. De asemenea, puteți recupera parola prin calea de configurare a serverului dispozitivului.
1. Puteți configura BLF selectând următoarele opțiuni pe browserul dvs. de internet: Keyboard Function / BLF Settings/Set type to BLF.
2. Puteți configura, de asemenea, BLF pe LCD prin alegerea tastelor Menu-Function-Functional Keys-Memory Keys ca taste funcționale. Tasta de memorie 1 selectați ca BLF, introduceți valoarea și alegeți numărul de cont 1.
Da, dacă doriți să schimbați fontul de pe ecranul LCDa l un font sau dimensiune preferată, îl puteți schimba selectând Menu-Settings-Basic Settings-Font Size.
Dacă aveți un apel de intrare, puteți alege acel număr din Istoricul dvs. și puteți selecta opțiunea Add to Contacts sau în lista Blocked Caller. Puteți selecta, de asemenea, Directory/DIR pentru a alege mai multe numere, apoi adăugați numărul în catalog.
In Settings, alegeti Blocarea Tastaturii, configurati o parola și reglați timpul pentru blocarea telefonului într-o perioadă de inactivitate.
În prezent, la toate call centers care acceptă standard SIP v1 (RFC2543), v2 (RFC3261) np: 3CX, Bicom, Broadsoft, FreePBX, Vodia, Yeastar
Write or call us at +48 22 350 96 90